Tänk om man hade börjat med yoga när man var yngre.
Det finns så mycket som man ångrar att man inte började med när kroppen var ung.
Här är något man skulle vilja ha klarat av.
Åren går så fort och man bara väntar på att sen ska man resa, sen ska man nog utbilda sig skaffa nytt jobb, med, mera. Varför?
Livet kan ju förändras på en dag.
Och rätt vad det är kommer man på GUD jag är ju 50 år. Och man känner sig äldst i alla sammanhang. Ja jag är inte missnöjd, men det finns ju mycket jag skulle vilja gjort och mycket jag vill göra .
Ja yoga gör jag sen många år tillbaka men det skulle nog ha varit mycket lättare om man varit yngre.
I dag bakat hårt bröd, som vart mjukt.
Och en paj som jag tror vart bra i allafall.
I morgon blir det att klä granen och fixa skinka. Och på kvällskvisten kommer Jimmy.
Kul att få träffa han, vi har inte setts sen sommarn.
Kul att få träffa han, vi har inte setts sen sommarn.
God jul.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar