Besök på Loppis vart lördagens utflykt. Några fynd vart det.
Men ett skåp som jag ångrar grymt att jag aldrig köpte en annan gång, det fanns ju naturligt vis inte.
På kväll var jag och syran till Lövbergs arena i Karlstad och kolla på jesus Christ superstar. Det var roligt.
Killen som spelade Judas tyckte jag var riktig bra.
Har bara varit på amatör musikaler förut, men det har inte varit dåligt det heller.
Och så var den helgen slut.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar