torsdag 27 februari 2014

Tygaffär


 
Gud vad man kan bli trött på sitt jobb!
 
 
 
 
 
 
Det skulle vara så kul om man vågade göra något annat.
 En liten egen Tygaffär,  har jag funderat på. 
För vi har ingen tygaffär här i stan längre.
Men egentligen är det växter som jag tycker är roligast.
 En kombo kanske?
Så var det ju förr i tiden,
och det kommer ju faktiskt tillbaka nu också.
  

Bild från Vadstena hur en gammal Lanthandel kunde se ut.


Nej nu är det dags att gå till sängs,
så man orkar gå till sitt lilla jobb i morgon igen.
Ja, ja,  jag vet att man ska vara glad och tacksam,
 men drömma måste man få göra.

GOD NATT    ZZZZZZZ
Nu får jag gå och sova och drömma om tyger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar