onsdag 19 februari 2014

Kost

Ny kost det är det jag vill. In med mer nyttig mat, och ut med det dåliga.
Och mer promenader. In med mer frisk luft.
 Var och handlade i går, så det vart inköp till att laga kikärtsbiffar.
Har aldrig ätit det men det ska bli kul att testa.

Bild på Kikärtsbiffar

I går vart det promenad till och från jobbet.Och i kväll ska det bli Pamp.
spenatsoppa till lunch i dag, och sen har jag gjort köttfärspiroger.
De ska jag smaka på efter träningen.
Det är man värd då.



Nu snöarde igen över vårt lilla hus.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar