Och mer promenader. In med mer frisk luft.
Var och handlade i går, så det vart inköp till att laga kikärtsbiffar.
Har aldrig ätit det men det ska bli kul att testa.
I går vart det promenad till och från jobbet.Och i kväll ska det bli Pamp.
spenatsoppa till lunch i dag, och sen har jag gjort köttfärspiroger.
De ska jag smaka på efter träningen.
Det är man värd då.
Nu snöarde igen över vårt lilla hus.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar