onsdag 19 mars 2014

BIVAX

Nu har jag fått tag i det äntligen...... BIVAX.
Ja jag har kommit på att jag ska göra min egen hudkräm.
Ja det kanske inte är så svårt att få tag i det, men för mig tog det nån vecka.
 Men nu har jag alla ingredienser. Så i morgon får vi se om jag lyckas.
 
 
 
 
 
 
 
Hittade en blogg med mycket hemmagjorda krämer.
 
 
Åter kommer med resultatet.



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar