Nu har jag fått tag i det äntligen...... BIVAX.
Ja jag har kommit på att jag ska göra min egen hudkräm.
Ja det kanske inte är så svårt att få tag i det, men för mig tog det nån vecka.
Men nu har jag alla ingredienser. Så i morgon får vi se om jag lyckas.
Hittade en blogg med mycket hemmagjorda krämer.
Åter kommer med resultatet.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar