Har firat min 50 årsdag i dag i all enkelhet, (men sådan är jag.) Bjöd mina nära och kära på Lunch på Loka Brunn. Sen hem hit på eftermiddagen på kaffe och tårta.
När man ser att det står grattis på 50 års dagen, det är då man hajar till och tänker vaa.. fyller ja 50? Det känns så himla gammalt, men det är så det är, ja ja.
Efter som vi började med lunch vart det ingen sen kväll. Så vi avslutade kvällen med en promenad en bit på Luneds trampen. Makalös utsikt när man kommer upp högst upp.
På måndag den dagen som jag fyller, ska jag på spa på Loka.
Fick även ett presentkort på Selma spa i Sunne. Det blir mycket spa nu.
Så jag kommer nog bli yngre igen efter alla spa vistelser.
Tänk vilket omtumlande liv du fått,
tänk, vad som hänt under år som gått!
Det är din dag idag och ditt ord är lag.
Ha en fin och underbar
femtioårsdag!
Text från ett kort jag fick av Tora.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar