Det är nu det, och snart bara två veckor kvar till semestern.
På jobbet är det full fart med alla barn som ska lära sig simma.
Och födelsedagen har passerat. Och livet går vidare.
Träffade en vän idag som kämpar att få kroppen att
fungera igen efter en hjärnblödning.
Det är då som man tänker vad fantastisk
kroppen är när allt fungerar.
Så då tog man i lite extra på cykelpasset i kväll,
och tänkte gud vad härligt att kunna ta i så svetten sprutar.
Men våran vän kämpar på, och han är nog inte
den som ger sig i första taget.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar