Och det är så jobbigt att aldrig kännas sig riktigt glad. Jag har ju inget att klaga på.
Jag hoppas att det går över när alla jäkla hormoner har försvunnit i kroppen. Men NÄR.... då har det ju gått ett helt jävla liv.
Ja slut gnällt om detta. I går kväll var syran och jag på bio i alla fall.
Gick och såg denna film.
Bättre film har jag nog sett. Men små mysig.
Man nästan kunde känna dofterna från maten.
Lasse Hallström 100 STEG FRÅN BOMBAY TILL PARIS. Filmen utspelar sig i södra Frankrike där en nyinflyttad indisk familj öppnar en indisk restaurang bara 100 foot från en restaurang belönad med en stjärna i Michelin-guiden. En kulinarisk kamp påbörjas mellan restaurangerna och utmanar familjekänsla, lojalitet och kärlek. Filmen är baserad på den bästsäljande boken med samma namn av Richard Morais.
I dag varit med svärmor och käkat mat. Nu sitter jag och väntar på det bästa på hela söndagen.
BODY BALANCE. Det gör att man mår bra.
Det här är också vardagslyx på burk. Det blir det att använda efteråt. Har hittat dom här produkterna i Marieberg i Örebro. |
| http://se.rituals.com/sv-se/home?gclid=CNeekdvO8sACFaHhcgodxrIARg Ha en skön söndag med eller utan Body balance. |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar