torsdag 1 januari 2015

NYTT ÅR

Nytt år. Börjar tydligen med ont i halsen. Och S som hade flera små ep-anfall hela kvällen i går, och är allt annat en glad i dag. som är förståligt. Eftersom hon sen är livrädd att det ska komma igen. Vilket man inte vet. Förövrigt har vintervädret försvunnet och ute blåser det.
Men resten av året  kan ju bara bli bättre. får man hoppas.
                                  
                                                     Lite bilder från året som gått

 
 
Mycket snö på taket i början av året.

 
I april kom husvagnen ut.
 
 
Syrran hyrde en liten sommarstuga.
 

 
 
I maj var trädet vid mitt jobb över sollat av blommor .

 
 

 
I maj åker vi till Mallorca.
 
 
 
 
I juni fyller jag 50 år.
 
 
 Juli Semester i Skåne
 
 
I september upp till Umeå.
Högakustenbron.
 
 
 
Det blev lite vinterväder till jul.
 
 
 
GOTT NYTT ÅR. 
 
 
 
 
 
 


 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar