tisdag 6 januari 2015

Snart vardag igen.

Jobbdag i dag. Många som ville  bada en sådan här dag. Vi har nu öppet lite längre när det är helg. Och det tror jag blir poppelärt. För alla badande men inte så kul för oss som ska jobba.
Har haft ont i halsen i några dagar men i dag känns det bättre, så jag tror jag ska köra ett spinningspass lite senare i dag. Nu blir det nog att lägga in en högre växel för vågen går ständigt uppåt. Får nog lägga av att äta så mycket choklad också. Det sista  blir nog det svåraste.
Och nu ska julpyntet packas ner för den här gången och allt går tillbaka till sitt vanliga lunk.
Skönt tycker jag som tycker om rutiner.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar