onsdag 18 februari 2015

En tung men fin helg.

Ja det är det ju med begravning. Men det var en fin begravning. När man levt ett helt långt liv, så hör ju begravningen till livet, på något konstigt vis.
Alla nära och kära kom hem, det är det som är så hemskt varför kom ni inte lite tidigare?
Men så är det ju, jag vet.
 För övrigt har det varit alla hjärtansdag som nog alla vet. Och vårt jobb har suttit i 2 dagar och fått redskap hur man ska kunna få det bättre på jobbet. Krishantering eller vad nu kallas.

 Det är livet det?



 
Don´t be afraid to fail.
 
Be afraid not to try.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar