tisdag 24 februari 2015

Förkäning av sommaren

 
Ja i alla fall en början, det är det när man planterar pelargon-sticklingar. Och sen har jag sått frön som jag tog från min chokladblomma som jag hade förra sommaren.
Får se om det kommer några plantor.
 
 




 
Längtar!
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar