Home made by Maja
tisdag 24 februari 2015
Förkäning av sommaren
Ja i alla fall en början, det är det när man planterar pelargon-sticklingar. Och sen har jag sått frön som jag tog från min chokladblomma som jag hade förra sommaren.
Får se om det kommer några plantor.
Längtar!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Visa mobilversion
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar