Sa för ett tag sen att det skulle vara skönt att vara lite förkyld så man kunde vara hemma. Och nu fick jag för det. AS FÖRKYLD. Hostar som en tok. Men lyckades i alla fall i går gå på Tomas Pettersson.
T fick det av mig i födelsedags present, så det var bara att gå och försöka att vara tyst. Inte lätt när det killar i halsen hela tiden. Men det var en rolig föreställning.
Längtar, och det dröjer inte även om det har flugit snö i luften i dag.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar