Home made by Maja
lördag 20 juni 2015
midsommar
Midsommar och hosta, Och ingen vill träffa mig när jag bara hostar.
Så vi tog en sväng till Sjötorp på eftermiddagen.
Det blev några sommarbilder.
Glad midsommar alla.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar