Home made by Maja
lördag 20 juni 2015
midsommar
Midsommar och hosta, Och ingen vill träffa mig när jag bara hostar.
Så vi tog en sväng till Sjötorp på eftermiddagen.
Det blev några sommarbilder.
Glad midsommar alla.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Visa mobilversion
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar