lördag 20 juni 2015

midsommar

Midsommar och hosta, Och ingen vill träffa mig när jag bara hostar.
 Så vi tog en sväng till Sjötorp på eftermiddagen.
Det blev några sommarbilder.
 
 
 
 
 
Glad midsommar alla.
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar