Home made by Maja
torsdag 15 mars 2012
Magnolia
Hej svejs
nu börjar man få vår känsla, har funderat flera år på att skaffa ett Mangolia träd
men i år tror jag att jag ska slå till. De är så vackra.
Här har man lite fika som man inte blir tjock av.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Visa mobilversion
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar