Långfredag den har verkligen känts lång. Tog en simmtur innan jag började jobba i dag. Tappade som valigt räkningen efter några vändor. Men det blev en halv timme i bassängen. Lite skön bastu och en stunds jobb.
 |
Vi bad gäster av Birgitta Lindeblad
Snö väder ute, känns allt annat en Påsk. |
I morgon är det Påskafton och då blir det mat hos farmor.Hon är i år 92 år och fixar allt själv.
Det är en riktig krut gumma det.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar