![]() |
| Oj vad det jäser. |
I går var det ledig dag. Då vill man hinna allt. Man skulle behöva klona sig.
Men hann med en heldel.
Bullbak,Soppkok,Målat en Ängelbild, klippt äppelträdet sen kom mamma,
skutsat Sandra till Simon.
Och tillsist mat handling på maxi. Sen var det kvällen.
I dag har det varit jobb. I kväll träning. I dag stod Body pump på schemat.
Snart är husvagns säsongen här. Även för lilla hunden.
Hejsvejs!



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar