Dagen började 4.50. Morgonbad på jobbet. Några tappra personer som kommer i ur och skur 06.15.
Härligt med morgon pigga människor.
Sedan har dagen varit promenad med Tilda.
Varit till tyg affären och köpt tyg till
Tilda änglarna.Hem fixat årdning mig för att åka och träna body balance.Men det var inställt
typiskt. Så jag fick ta en jogging runda.Över min förväntan sprang jag hela banan runt.
Måste skriva och berätta att min syssterdotter Johanna, blivit utagen till ungstipendiat i konst runt Möckeln. Hon är så duktig. kul,kul. Snodde från hennes blogg några bilder.Hoppas du inte blir arg
på mig. gittilou.blogg.se/
Visst är den fin.


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar