torsdag 5 juli 2012

Semester


En dag kvar sen semester i 5 veckor. Jag kan bli lite lätt stressad när jag får sem.Det är så mycket man tycker man ska hinna med. Det är nog väldigt tokigt att tänka så.Men  sån är jag.
Här kommer några bilder från Botaniska trädgården på Gotland.




































Verkligen värt ett besök.
http://visbybotan.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar