söndag 29 juli 2012

Trädgårdsarbete


                             I dag har jag haft en trädgårdsdag
                     Klippt gräs och rensatogräs.






Mina tomater har blivit så här stora nu.





Mot vad dom var från början.

 

 


 



 
Sandra och Tore varit och plockat Kantareller
i dag, så nu har Sandra fullt upp med att rensa.









 
Så i kväll vart det svampmackor.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar