onsdag 9 januari 2013

Der gör så fruktavärds ont.

Älskade Tilda

En kompis som varit mig och min familj trogen i nästan 12 år. Fick somna in i går.
Känns fruktanvärds tomt och sorgligt. Det är det apsolut  värsta med att ha djur. Den dagen som de inte kan vara med oss längre.
 
 
 
vila i frid.
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar