Home made by Maja
onsdag 9 januari 2013
Der gör så fruktavärds ont.
Älskade Tilda
En kompis som varit mig och min familj trogen i nästan 12 år. Fick somna in i går.
Känns fruktanvärds tomt och sorgligt. Det är det apsolut värsta med att ha djur. Den dagen som de inte kan vara med oss längre.
vila i frid.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Visa mobilversion
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar