lördag 12 januari 2013

Livet går vidare

Livet går vidare fast man inte blir mött av en glad hund när man kommer hem. Man går in i rummet varje morgon och kollar var ligger hon, ja visst ja. Man väntar att hon ska komma tassandes när man skär korv, ja det är inte helt lätt.

Men tiden läker ju alla sår sägs det ju.
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar