lördag 18 maj 2013

Fredags kväll på Verandan

 
I går var det en fantastisk sommardag äntligen. Slutade tidigt och hela eftermiddagen tillbringade jag med att fixa till uteplatserna lite till. Ville ha en ny cafégrupp men det var inte bara jag som ville ha en sådan, för det var slut överallt.
 


 
 
Sandra kom också hem från Göteborg. Där hon varit på skolresa i två dagar. De har varit på Lisseberg bland annat.
 
 
 

Hon håller fortfarande på att äta flytande kost. Är nu bara en vecka kvar, får se vad de säger på onsdag när vi ska åter till käkkirurgen. Om hon får börja tugga snart.
 
 
 TREVLIG HELG.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar