måndag 11 november 2013

JUL KLAPP

En Jul klapp klar.


Ja den är till min mamma så jag kan visa den här, för hon kollar inte på min blogg.

 

 Mönster taget ur
Tildas Vintergleder
(Vinter nöjen)
 

 


I morse vaknade man av lite sol och frost, det är inte helt fel.
För jag är i stort behov av ljuset.
 Skulle nog göra som björnen och gå i ide på vintern, och vakna till liv när våren kommer krypandes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar