Härom dagen fixade jag ett mosshjärta som jag ska ha på vårat
lilla uthus till advent.
För det är dags att börja förbereda sig nu.
I dag har vi på jobbet friskat upp minnet på att använda Defibrillatorn och HLR.
Vi skulle ha haft sjukvårdutbildning med en kvinna. Men hon har fått åkt till Filippinerna och hjälpa till i katastrofen.
Tur att det finns sådana fantastiska människor.
Önskar att jag skulle vara en sådan stark person.
Och här tänker man på advents pynt, och där är det bara katastrof.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar