Ja den är till min mamma så jag kan visa den här, för hon kollar inte på min blogg.
Mönster taget ur
Tildas Vintergleder
(Vinter nöjen)
I morse vaknade man av lite sol och frost, det är inte helt fel.
För jag är i stort behov av ljuset.
Skulle nog göra som björnen och gå i ide på vintern, och vakna till liv när våren kommer krypandes.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar