söndag 15 december 2013

Var är snön

Var är snön?

3 Advent och det regnar.
Parkerade bilen i morse vid jobbet och undrar?
 Är det jul afton snart.




Jag vill ha en vit jul!!!!


Förra vintern när vi var i Jul i Liseberg.

 
Sen efter jobbet, var syran och
jag till Levvackert i Kristinehamn
och fick lite jul stämning i alla fall. Fast utan snö.
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar