lördag 7 december 2013

JUL GODIS

Vissa dagar tar det en hel evighet att komma till skott med vissa saker som man tänkt sig att göra.
Så nu när klockan är sju vart godiset klart.
Ja det står i kylen nu, smaka får jag vänta på en stund.
 
ROCKY-ROAD



Receptet taget från  


Julen kommer allt närmare.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar