Var är snön?
3 Advent och det regnar.
Parkerade bilen i morse vid jobbet och undrar?
Är det jul afton snart.
Jag vill ha en vit jul!!!!
Förra vintern när vi var i Jul i Liseberg.
Sen efter jobbet, var syran och
jag till Levvackert i Kristinehamn
och fick lite jul stämning i alla fall. Fast utan snö.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar