onsdag 15 januari 2014

Förändring för en dag?

 

Tittar på Trinny och Susannah på TV. Det skulle vara kul att låta någon annan få fixa en.
Ja nog inte i tvn.
Vilka färger och stil man skulle kunna passa i . Men man skulle nog falla tillbaka på det gamla vanliga. Men förändring för en dag kan ju aldrig vara fel.
När man ser det programmet tänker man på gud vad många starka kvinnor det finns här i världen. Som kämpar för familjen, barn, sjukdomar och övriga komplex som bromsar. Jag menar inte att utseendet och kläderna spelar någon roll. Men att få må bra med sig själv och hur man är.  Alla behöver lite lyx och flärd i bland.






I dag har lilla Doris varit här.
Hon börjar bli en stor flicka nu.
 
 
.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar