Bakat semlor här om dagen.
Ja, ja det är ju inte semeldagen en.
Men gott är det!
Det är ju bara att fråga Ture Sventon.
På väg till jobbet här om dagen gick jag förbi Nille , och får se genom fönstret, en lyckta som jag sett förut men då med ett mycket högre pris. Så jag rusade in och köpte den på direkten.
God kväll.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar