lördag 25 januari 2014

Semlor

 
 Bakat  semlor här om dagen. 
 Ja, ja det är ju inte semeldagen en.
 
 
 
 


Men gott är det!
Det är ju bara att fråga Ture Sventon.
 
På väg till jobbet här om dagen gick jag förbi  Nille , och får se genom fönstret, en lyckta som jag sett förut men då med ett mycket högre pris. Så jag rusade in och köpte den på direkten.
 
 
 
 
 
God kväll.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar