Home made by Maja
söndag 4 maj 2014
Vår
Hur härligt är det inte med vår.
Man är lika fascinerad varje år,
över alla blommor som slår ut.
Nu skulle man låsa tiden.
Häggen har redan slagit ut.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Visa mobilversion
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar