onsdag 23 april 2014

Vårsol

Nu har påsken passerat.
Och solen har lyst över oss.
Påskafton var vi till min mor som bjöd på alla
tillbehör som hör påsken till.
Och jag stod för tårtan.
 


Vi har tapetserat om i vårt sovrum under helgen.
Så nu har man ett romantiskt sovrum, i stället för ett
pojkrum som vi har haft i ett antal år.
Men bättre sent en aldrig.




Har även sått lite fröer i växthuset i helgen.
 
                                                                                mobil bilder


       Var som en blomma och vänd ditt ansikte mot solen. ~Khalil Gibran

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar