Och jag besökte http://klockargardens.com/ , som jag gör varje vår för att köpa blommor att plantera i alla krukor och korgar. Men idag var det åter regn och blåst.
Men på kvällen gick det att plantera lite blommor, trots att det blåste.
Morsdags blomma och syrenerna blommar.
Och första rabarberpajen för i år.



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar