torsdag 3 april 2014

Hosta

 
Första dagen på jobbet efter sjukskrivningen,
 och det känns just nu väldigt segt.
Hosta + att jag hade ett förskräckligt migränanfall i går.
 Men var tvungen att ha läkarintyg från och med i dag,
och det hade jag ingen lust med. Så nu sitter jag här och hostar.
 
Gud vad skönt det är när man är frisk.
 
 
Slutar med en härlig tulpan bild från Gotland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar