torsdag 27 mars 2014

Förkyld

Här hostas det. Det har det gjort i flera veckor, och nu har det startat på mig också tror jag.
Har varit hemma från jobbet i dag.
Men hoppas att det inte blir så farligt.
 
 
De här trädgård möblerna skulle jag vilja ha.
De fick jag se att de hade på Maxi.
Och jag måste nog bara köpa dom.
   
Orion romantisk trädgårdsmöbel från Hillerstorp
 
 
 
 
Orion romantisk trädgårdsmöbel från Hillerstorp
 
 
 
 
 

 Först fikan på verandan i eftermiddag.
 
 




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar