fredag 30 mars 2012

Så var den veckan klar

Här om dagen fixade jag lite hyllor till min lilla sy vrå.

 
Så här blev det, ska nog också fixa lite fina hyllremsor.



17.15 bar det av på ett cykelpass as jobbigt, men det känns så bra efteråt. Och då smakar det extra bra
med varmamackor och jordgubbar till efterätt.
Inte jag på cykeln,tyvärr.



Trevlig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar