onsdag 5 mars 2014

Sug efter trädgårdsarbete

 
 
Tittade på Trädgårdskampen i går.
 Och man blir så sugen på att få
börja ute i trädgården.
Med nya projekt och någon ny växt.
Men ljuset börjar ju komma tillbaka,
så det dröjer kanske inte så länge.
 


Men jag hittade att det är en trädgårdsmässa i Örebro nu i Mars.
 Den ska jag nog åka på.
Trodde ja, ja jag jobbar vist helg då.
Min vanliga otur.
 

Din Trädgård 2013
 
Så här långt har min odling kommit
(paprika)
 
 
 
I helgen hade vi lite kalas för Sandra som fyllde hela 22 år.
Då är det frukost på sängen som gäller.
 
 
 
Och fika och tårta på eftermiddagen.
 
 
 Slutligen
En Tilda docka har fått ett nytt liv.
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar