SOLSKEN.
Vilket härligt väder det varit i dag. Man får energi, fast man gick upp 04.50,Sopat och spolat av veranda på jobbet. Sen hem fixat mat och sen med svärmor och tittat på en lägenhet.
Följde även henne till affären och apoteket.
Hade förhoppning att jag skulle gå ut i trädgården hemma, men när jag tillslut kom ut hade solen försvunnit för dagen.
Inte för jag längtar att bli pensionär, men i dag kom en kollega och sa att han bestämt sig för att gå i pension då blir man lite avis.
Den här årstiden som kommer vore det inga fel.
En eftermiddags fika med lite trädgårdslektyr.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar